Časté otázky

Nižšie nájdete odpovede na často kladené otázky ohľadom eshopu. Ak ste nenašli odpoveď, môžete nás kedykoľvek kontaktovať. 

Kedy získam dopravu zadarmo?

Pri objednávke nad 50€ získate dopravu zadarmo - viac informácií nájdete v košíku po pridaní produktov.

Aké produkty ponúkate?

Všetky aktuálne dostupné produkty sa nachádzajú v ponuke nášho eshopu. Novinky ohlasujeme na našom Instagrame a v e-mailovom newslettery.

Aké sú dodacie lehoty?

Objednané produkty z eshopu zvyčajne dorazia do 3 pracovných dní od odoslania. Väčšinou však už do 2 pracovných dní. V prípade platby prevodom na účet odosielame až po obdržaní transakcie na náš účet. Pri platbe kartou, Google Pay, Apple Pay alebo platbou na dobierku odosielame čo najskôr bez čakania. V určitých prípadoch, najmä pri objednávke kuriérom, môže byť objednávka doručená už nasledujúci pracovný deň, avšak nemôžeme to zaručiť. Naopak, doručenie môže trvať dlhšie počas sviatkov.

Ponúkate služby výroby na mieru?

Áno! V prípade záujmu o sviečky na mieru nás kedykoľvek kontaktujte. Vyrobíme unikátne sviečky pre vašich obchodných partnerov, zamestnancov, zákazníkov, fanúšikov alebo návštevníkov!

Môžem zadať veľkoobchodnú objednávku?

Veľkoobchodné objednávky s veľkoobchodnými cenami poskytujeme až po predošlej dohode. Prosím, kontaktujte Marcela na hello@mucumu.sk alebo +421 918 622 511

Aká je minimálna objednávka?

Na objednávky z nášho eshopu nemáme žiadny minimálny limit.

Aké platobné metódy akceptujete?

Aktuálne u nás môžete platiť týmito spôsobmi:

    1. Prevodom na účet (odosielame až po prijatí platby)
    2. Platba platobnou a kreditnou kartou
    3. Platba na dobierku v hotovosti pri prevzatí zásielky
    4. Platba cez Apple Pay
    5. Platba cez Google Pay

Konkrétny spôsob platby si môžete vybrať v košíku a v pokladni v procese objednávky, ešte pred samotným zaplatením alebo potvrdením objednávky.

Aké spôsoby doručenia ponúkate?

Aktuálne u nás môžete využiť tieto spôsoby dopravy a doručenia objednávky:

    1. Zásielkovňa / Packeta - vyberiete si prevádzku alebo Z-box vo vašom okolí, kde si môžete zásielku vyzdvihnúť. Informácia o doručení zásielky do automatu Z-box alebo do výdajného miesta vám príde od dopravcu na email a/alebo SMS, prípadne cez mobilnú aplikáciu.
    2. Kuriér - doručenie kuriérom GLS, ktorý zásielku doručí na vašu adresu.
Ako môžem kontaktovať zákaznícku podporu?

Zákaznícku podporu kedykoľvek kontaktujte na email hello@mucumu.sk alebo počas pracovných dní na tel. čísle +421 918 622 511

Ponúkate služby darčekového balenia?
  1. Výber darčekových produktov a balení nájdete v ponuke eshopu alebo na konkrétnej podstránke produktu. V niektorých sezónach darčekové balenia nemusíme mať v ponuke.
  2. Darčekové balenia na mieru ponúkame veľkoobchodne. Viac info na Spolupráca.
Vidím na webstránke chybu, kde ju môžem nahlásiť?

Gramatická alebo technická chyba? Prosím, dajte vedieť na email hudcovic@gmail.com Za každú jednu nahlásenú chybu vám veľmi ďakujeme <3